Friday, June 18, 2010

salam syg bt smue yg mnjd follower..

Salam syg,first of all ini percubaan kali ketige aku bt blog..x jd2...hahahah..mne silapnye aku x taw...neway,biar aku perkenalkan diri kuhhh...aku la,LA DOLCE CTNURATIQAH...hehehhe..ala2 perancis gitu..konon...hakhak..aku merupakan ank pertama dr empat org adik bradik..aku br sje mnamatkan pngajian kuh dalam bidang diploma pendidikan awal kanak-kanak..alhmdulillah..bkn ssuatu yg mudah utk menggengam segulung kertas...namun,berkat doa ibubapa dan rakan2 yg x prnh mmatahkan smagt utk aku truskn pjuangan aku..lps tamat je pngajian,aku d tawarkan bkerja di sebuah tadika swasta di andalas klang..alhmdulillah..sepnjg tugas aku di situ,aku sgt bhagia..coz,idup aku sntiase d kelilingi dgn knk2..pd mule nye aku agak kekok..lama kelamaan aku mula berasa cinta pndag pertama..sehingga sekarang aku berkhidmat sebagai 'guru'...selain kejayaan aku,aku juga sntiase dikelilingi org2 yg sntiase support aku dr blkg..fmily aku...mama,abh n adk2 thanx a lot sbb bnyk bg skongan n galakkan..to my hubby,mohd faiz...thanx coz sgt supportive dlm smue bnde yg aku bt..dan sahabat2 yg pling aku syg dunia akhirat...eyka,dayah,eila,kiah,nada,sha...tnpe korg smue idup aku kosong sgt...terima kasih bnyk2 sbb slame nie hbgan kte as shbt x pernah pudar....aku syg korang sgt2...muuuaahhhxxx..dats all...

No comments:

Post a Comment